Palautus ja takuu

Suomi Finland

Turvallinen ostaminen, kuluttajakauppa, 100 vrk:n palautusoikeus (Päivitetty 17.1.2024.)

Verkkokaupassa esiintyvät numerot ja tiedot ovat viitteellisiä ja emme valitettavasti voi vastata mahdollisista virheistä. Asennettavan ja/ tai kytkettävän tuotteen sopivuudesta tai oikeellisuudesta vastaa aina tuotteen asentaja. Tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, ehjiä ja puhtaissa sekä ehjissä myyntipakkauksissaan. Esim. sähköosilla testaaminen tai paikoillaan käyttäminen katkaisee palautusoikeuden. Palautus on tehtävä 100 vrk sisällä toimituksesta. Rahat palautetaan palautuksen vastaanoton, käsittelyn ja hyväksymisen jälkeen automaattisesti tilille jolta maksu suoritettiin (Paytrail), älä laita tilinumeroasi kuin pyydettäessä. Pika/ Express sekä akkupalautuksien toimitus- ja palautuskuluja emme hyvitä mikäli kyse ei ole takuusta tai meidän virheestä. Outlet, loppuunmyynti ja tuotteilla jotka on tilattu tehdas- yms. tilauksena asiakkaan lukuun, ei ole palautusoikeutta. Huom! Noutamattomana meille palautuneen tilauksen rahtikuluja emme hyvitä mikäli tästä ei ole erikseen sovittu asiakaspalvelumme kanssa.  Palautusosoite sekä Matkahuollon ja Postin sopimusrahtinumerot löytyvät alempaa tältä sivulta, palautusrahdin maksaa auton.fi. (ks. poikkeukset yltä). Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palautusta!

Palautuskaavakkeen, joka tulee löytyä lähetyksestä, saat myös asiakaspalvelustamme.

Takuunalaiset tuotteet

Palautuskaavakkeeseen tulee merkitä tarvittavat tiedot sekä vikaselvitys. Palautuskaavakkeen, joka tulee löytyä lähetyksestä, saat myös asiakaspalvelustamme.

Vaihtorunkopalautus

Ilmastoinnin kompressorin runkohyvitys ja takuu

Pidätämme oikeuden periä käsittelykulun alk. 9,90€ palautuksen yhteydessä mikäli lähetys on tehty meidän rahtisopimuksella aiheettomasti .

Ongelmatilanteet

Lähetys on kuljetusyrityksen vastuulla. Mikäli lähetys vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana, olethan yhteydessä kuljetusyritykseen. Tilaus- ja seurantanumeron saat sähköpostiisi pian sen jälkeen kun tilaus on lähetetty sekä tarvittaessa myös asiakaspalvelustamme.

Mikäli tuote on vahingoittunut tai väärin toimitettu, niin olethan yhteydessä välittömästi asiakaspalveluumme. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Takuu

Takuuajan pituus vaihtelee tuoteryhmittäin, merkeittäin ja tuotteittain. Takuu koskee vain ja ainaostaan tuotetta ja sen mahdollisia raaka-aine ja valmistusvirheitä. Ulkopuolisen tekijän vioittamia tuotteita emme korvaa. Viallisesta tuotteesta on on oltava viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme, mahdollisten lisävahinkojen ja -kulujen välttämiseksi. Verkkokaupassa esiintyvät numerot ja tiedot ovat viitteellisiä ja emme valitettavasti voi vastata mahdollisista virheistä. Asennettavan ja/ tai kytkettävän tuotteen sopivuudesta tai oikeellisuudesta vastaa aina tuotteen asentaja. Takuukaavake on liitettävä lähetyksen mukaan ja siihen tulee merkitä tarvittavat tiedot sekä vikaselvitys.

Ilmastoinnin kompressorin runkohyvitys ja takuu

Akut

Akkupalautuksissa, myös takuut, saat palautusohjeet asiakaspalvelustamme, palautusosoite määräytyy lähetyksen painon mukaan. Akkupalautuksien toimitus- ja palautuskuluja emme hyvitä mikäli kyse ei ole takuusta tai meidän virheestä.

Palautusosoite:

EK Erikoiskaupat Oy
Autosähkötalo Kuopio
Poijutie 12
70460 Kuopio
Asiakaspalautus Matkahuollon palautuskoodi on 9553419 ja Postin sopimusnumero on 648817. Pyydä palautuskuitti kun palautat lähetyksen postiin tai matkahuoltoon ja säilytä kuitti kunnes olet saanut mahdollisen hyvityksen. Mikäli palautat suoraan liikkeeseemme, olemme avoinna ma-pe 8-16.

Voimassaolo

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Tutustu voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Palvelemme ja autamme kymmenien vuosien kokemuksella, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme, me olemme sinua varten!

Yhteystiedot sivu
Palautus- ja takuukaavake